Malaysia - Singapore - Indonesia - Brunei
for film & entertainment industry


adcash

Pre-Order Now! Click Here!

Pre-Order Now! Click Here!
Tempahan untuk album terbaharu Dato' Sri Siti Nurhaliza #ManifestaSiti2020 sudah dibuka!. Klik untuk tempahan!

Sabtu, 26 Disember 2009

'Duhai Si Pari-Pari vs Duhai Filem Melayu'

Kata teman saya selepas Gala Night Preview 'Duhai Si Pari-Pari' di GSC Mid Valley, Rabu lepas ; 'Amy, Saya nak bunuh diri la, apesal filem dia macam nie?. Ni filem ke telemovie untuk tv?. Kami bertentang mata dan hanya menggeleng-gelengkan kepala. Penonton yang lain ada yang ketawa dan ada jugak yang bangun larik!!'.. hehehe. Saya tak mau la komen dan kritik panjang berkenaan filem arahan Azmi Md Hata ini, anda sendiri pi la tonton filem ini yang akan masuk panggung 31 Disember 2009. Tentunya anda diluar sana akan berfikir dua kali 'nak pi atau tak!, sebab tonton sesebuah filem bukannya percuma. Kalau dah bayar tiket, tentunya anda mahu filem yang berkualiti kan?. Bagi saya, 'Duhai Si Pari-Pari' boleh saya labelkan sebagai 'Duhai Filem-Filem Melayu' kerana inilah produk Tayangan Unggul yang sungguh mengecewakan saya. Pak Hassan Muthalib tentunya akan bersedia mencari senapang gajah untuk mula menembak diri apabila filem ini ditayangkan kelak.. hahaha.

nak baca ulasan dan kritikan mengenai Duhai Si Pari-Pari?
Anda boleh klik blog Fairuz Jangan Tegur.. saya malas nak tulis sebab ia sungguh membosankan!

Trailer filem Duhai Si Pari Pari


Klip Video 'Aku Jatuh Cinta' by Liyana Jasmay
OST Duhai Si Pari-Pari
Directed by : Ghaz Abu Bakar


p/s: Saya rasakan kalau filem ini di arahkan oleh Nizam Zakaria bersama Ghaz, tentunya filem ini tidak akan mengecewakan anda.. Kalau anda nak tahu menarik ke tak Duhai Si Pari Pari.. pi la tengok hujung tahun nie ek..

1 comments :

aku plan nk tengok citer ni tadi. tapi tak jadi lepas hang ulas mcm ni... ish ishhh... ada tahap bodoh mcm jin notti tak?