Malaysia - Singapore - Indonesia - Brunei
for film & entertainment industry


adcash

Pre-Order Now! Click Here!

Pre-Order Now! Click Here!
Tempahan untuk album terbaharu Dato' Sri Siti Nurhaliza #ManifestaSiti2020 sudah dibuka!. Klik untuk tempahan!

Ahad, 24 Januari 2010

'Haramkan aje Youtube!!'


Ada aku kesah?, kalau filem aku masih panas kat youtube?. Dari tahun 2007 sampailah 2010, laman milik pantek1989 yang menyiarkan pita asal filem 'comolot' disiarkan bebas oleh individu yang tidak bertanggung jawab. Aku diminta memberikan pelbagai ulasan oleh pelbagai pihak berhubung isu ini. Ada yang bertanyakan kenapa 'ada nama beberapa agensi kerajaan' dalam filem tersebut?. Kelakar la aku rasa. Kalau korang pi tengok drama atau filem kt tv atau panggung wayang, cuba tengok sampai kredit ending habis. Ending kredit ini merupakan penghargaan kepada yang terlibat membantu samada dari segi urusan penggambaran, teknikal dan sebagainya. Tak payah la nak tanya aku.. Buat penat aje. Adakah filem aku tue mengganggu kehidupan seluruh rakyat Malaysia?. hahaha. Aku cuma bercerita.. dan yang terasa akan cuba mengkritik dan tidak puas hati sehinggalah dunia terbelah dua.. kiamat!!. Aku rasa tak perlulah korang dok bukak laman pantek1989 tue lagi kalau korang rasa marah atau berdendam kat golongan gay nie. Dari tak de buat keje berfaedah dok taip komen baik buat keje yang berfaedah. Ni tahun 2010 bukan zaman 30-an.. hahaha. Kalau ada masalah sangat.. tulis surat pada SKMM haramkan aje YOUTUBE.. kerana portal itu mengandungi ratusan laman gay, lucah dan tidak bermoral. baru korang akan puas hati kan!!

p/s: macam2. kelakar pun ada..

0 comments :