Malaysia - Singapore - Indonesia - Brunei
for film & entertainment industry


adcash

Pre-Order Now! Click Here!

Pre-Order Now! Click Here!
Tempahan untuk album terbaharu Dato' Sri Siti Nurhaliza #ManifestaSiti2020 sudah dibuka!. Klik untuk tempahan!

Selasa, 20 April 2010

'Antara Cinta dan Sahabat.... pertemukan kembali cinta mereka dalam COKLAT CINTA..!! akan datang


Bahan bacaan ini mengandungi unsur-unsur seksual. Anda dibawah umur dilarang!!

'Jika dia menyintai aku.. pastinya dia tidak akan meninggalkan ku atau mendustakannya. Soal rindu, kasih dan sayang aku cuma padanya. Tiada insan lain yang mampu menandingi kehebatan cintanya. Kerakusan dalam belaian jiwa antara aku dan dia telah lama berlalu. Kami akhir-akhir ini seperti tiada rasa, seperti waktu kami pertama kali bertemu dan menongkah arus pada malam hari. Aku benci insan bernama lelaki.. aku benci dirinya.. Dia pura-pura menyintaiku tetapi pada waktu sama dia bermain arus dengan orang lain... Terkejut aku apabila melihatkan diari silamnya yang tercatat memori indah lelaki idamanku dengan rakan sekelasnya, juga seorang lelaki. Dia bukan gay! atau lelaki songsang yang pernah ku kenali. Aku ramai kenalan seperti itu. Agak sukar aku mempercayainya itu suamiku.

Genggaman cinta kami bersatu pada tarikh yang cukup istimewa. Pertemuan kami disatukan rakan sekelasnya , Ikmal Effendi, jejaka kacak yang juga aku meminatinya kerna keseksian sixpack miliknya. Wah.. teruja hatiku apabila melihat susuk tubuhnya bermandikan cahaya petang di apartment milik aku dan suamiku. Aku terpaksa lupakannya kerana ia Ikmal Effendi, rakan baik suamiku. Kata kenalan yang pernah ku kenali.. Ikmal dan suamiku, ada skandal.. mereka partner lover dan pernah melakukan hubungan terlarang. Astafirullah mengucap panjang aku apabila menyaksikan sendiri dengan kedua belah mataku, Ikmal Effendi dan suamiku berpelukan mesra dalam keadaan tidak berpakaian seurat benang pun. Mereka rakus dibuai asmara.. kesan losyen dan titisan air mani melimpah ruah atas permaidani aku dan suamiku.

'Mak.. apa salah Tasha mak..', bisik hatiku. Aku mampu menangis.. Hatiku meronta.. Hanya tuhan saja yang tahu betapa sakitnya hatiku menyaksikan kesongsangan dunia yang laknat ini. 'Lelaki hensem. tak semestinya menyintai kaum wanita', kalau ada pun sekadar biseksual. Aku mahukan lelaki yang benar-benar sejati. Pisangnya untuk aku bukan untuk dikongsi..
Malam kejadian, aku meninggalkan suamiku, Remy bersama pasangan gaynya itu. Biar dia mabuk cinta dengan rakannya.. yang jugak rakan aku. 'I hate this!!. fuck!!'..

Tanggal 1 January 2010, setahun aku menjadi janda dan kami bercerai secara baik pada awal tahun. Aku tak sanggup bersuamikan lelaki songsang!. Aku tidak kata aku bencikan lelaki gay dan semua lelaki bukan macam itu. Cuma, pantang tok nenek aku jika seorang lelaki yang menyintai kaum wanita, jugak menyintai kaum lelaki. Aku tak leh terima semua itu. Aku rasa jijik. Apabila aku melihat wajah anakku, Muhammad Ridzuan b. Ruzaimi yang kini berusia 19 tahun. Aku menjadi takut jika dia seiras perilaku bapanya. Aku cuma mampu merenung sekali kudratku masih ada. Biarlah Ridzuan anakku tahu yang bapanya sudah lama mati.. aku tak nak dia tahu yang bapa kandungnya masih hidup.. Biarlah dunia menceritakan segalanya...

dalam hatiku masih menyayangi cinta aku dahulu.. namun biarlah ia menjadi sejarah keluarga kami tanpa pengetahuan sesiapa.

Puteri Tasha..

p/s: so macam mana best x cite COKLAT CINTA.. nantikan kemunculannya akan datang!! Pasti menghantui anda..

2 comments :

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

menarik!!! soalan:
-adakah malaysia sudah benar2 bersedia utk menerima filem bergenre sebegini? I always feel like malaysian still narrow minded and xboleh menerima pembaharuan... but this one quite impressive! looking forward for it!!!