Malaysia - Singapore - Indonesia - Brunei
for film & entertainment industry


adcash

Pre-Order Now! Click Here!

Pre-Order Now! Click Here!
Tempahan untuk album terbaharu Dato' Sri Siti Nurhaliza #ManifestaSiti2020 sudah dibuka!. Klik untuk tempahan!

Rabu, 18 Mei 2011

New Suzuki Swift S-Concept by Suzuki


Suzuki Swift S Concept

 Suzuki Swift S Concept

suzuki swift s concept photo 4 Suzuki Swift S Concept

suzuki swift s concept 1 Suzuki Swift S Concept

Suzuki Swift S Concept rear view image Suzuki Swift S Concept


Suzuki Swift S Concept front view image Suzuki Swift S Concept

Smart gile ar.. Suzuki S-Concept baru ni.. Nampak penuh elegan, ekslusif dan cun bile aku yang pandu.. huhu. Tapi, belum masuk Malaysia la ye.. kalau dah masuk confirm kaki Swift akan cepat pi showroom dia kan?. Suzuki aku yang warna putih skrg ni pun akan tewas!.

Teruja kali pertama aku tengok.. yang bestnye 'boleh bukak bumbung'.. wow!!. kalau nak nampak hebat.. bile ia dipandu oleh awek2 seksi yang cun melecun..

Fuhh.. ada sesape yang nak sponsor aku untuk Suzuki nie?. Sure la aku akan jual suzuki aku ni amik yang nie.. perghhh..

kalau shoot 'comolot the movie' guna suzuki baru nie.. berani tak?. hehehhe

Jom layan video nie

0 comments :