Malaysia - Singapore - Indonesia - Brunei
for film & entertainment industry


adcash

Ahad, 4 Disember 2011

5 Video Sensasi Yang Mendebarkan..

Untuk hidangan di hari Ahad ini.. apa kata aku sajikan 5 video sensasi yang cukup mendebarkan. Antara 5 video ini.. yang mana satukah pilihan di hati anda?. Jom komen..


giler sungguh mamat Thai dalam program ini.. Siap bukak baju dan seluar dia.. Nasib baik tak tunjuk dia punye 'anu'.. kalau tak si juri pompuan ni akan bertambah hot la.. cuba tengok muka pompuan nie.. stim siot dia tengok. Sangap pun ada.. hahaa


ni pulak concert separuh bogel.. hahaha. kalau macam ni concert.. korang rasa nak tengok tak?



Bayangkan scene ini ada dalam filem tempatan kita.. may be director cut la.. ada berani?



jom massage.. korang jangan stim plak ye. hahaha



comolot?. bukan 'cium mulut' - kata Julian Jayaseela.. hehhee


p/s: so.. mana satu video kegemaran anda? hehehe sabor je lah

0 comments :