Malaysia - Singapore - Indonesia - Brunei
for film & entertainment industry


Jumaat, 2 Disember 2011

Trofi Anugerah Festival Filem Dokumentari Malaysia 2011

Skrip Terbaik

Sinematografi Terbaik


Pengarah Terbaik


Anugerah Perak
Dokumentari Terbaik Keseluruhan


Walaupun Malam Anugerah Festival Filem Dokumentari 2011 yang bakal berlangsung lagi seminggu dari tarikh hari ini, namun aku telah menobatkan diri aku untuk 4 anugerah tersebut.. hahaha. Kau Ada?. Ini merupakan trofi yang bakal dimenangi oleh pemenang pada malam anugerah tersebut. Bukan trofi ni je.. ada banyak lagi trofi yang bakal dimenangi mereka. Kan aku nak letak semua trofi kat sini kot.. Apa-apapun.. ini 4 trofi yang aku idam idamkan selama ini.. hahaha

Sabor Jer Lah

p/s: Azwan Annuar.. Kau Ada?. hehhe

3 comments :

salam kenal.. jemput singgah blog hamba (Aku Sebutir Pasir) kalau nak baca pengalaman hamba kembara ke 46 buah negara.. :)

tahnia amy tapau semua yek!! bangga ai tau ;)