Malaysia - Singapore - Indonesia - Brunei
for film & entertainment industry


Ahad, 13 Januari 2013

MENGAPA DI RINDU.. UJI RASHID..

Salam..

Ruangan kali ini agak simple. Kami ingin berkongsi 5 lagu terbaik pilihan krew kami mengenai lagu-lagu nyanyian Uji Rashid. Pemilihan kami berdasarkan melodi dan lirik yang terkandung dalam setiap lagu yang disampaikannya. Walaupun pelbagai pihak membuat andaian mengatakan Uji Rashid 'tidak boleh menyanyi' lagi, tetapi apa yang pasti berilah peluang padanya untuk membuktikan sebaliknya.


Walaupun auranya mungkin tidak sehebat zaman dahulu, tetapi kita boleh mencuba dan terus mencuba. Tidak semestinya, ia gagal.. kita perlu support untuk dirinya kembali berada di atas.. kalau tidak.. mana mungkin penyanyi sehebat Yuna mahu dirinya kembali ke persada muzik tanah air. Sekiranya ada pihak yang berani mengambil risiko untuk dirinya kembali bertapak, syabas diucapkan kerana setiap insan seni memerlukan sokongan bukannya kata-kata yang bisa menjatuhkan semangat untuk dirinya terus mekar harum seindah bunga di taman.

Kak Uji.. harap terus tabah.. jangan menoleh ke belakang.. mungkin ini ujian dan satu hari nanti bisa boleh merobah segalanya. Amin..

Bersama ini kami susuli 5 lagu pilihan terbaik kami. Mungkin ada suka atau tidak terpulang.. citarasa kita berbeza. Sampaikan rasa rindu di angin lalu..

mengapa dirindu

namamu terukir dihatiku

kembalilah

ku ingin selalu disampingmu

semakin hari semakin sayang

0 comments :