Malaysia - Singapore - Indonesia - Brunei
for film & entertainment industry


Sabtu, 5 Januari 2013

UJI RASHID atau AIZAT : PEGANTI YUNA DI MALAM AJL27?

Uji Rashid atau AIZAT?. Akhirnya terjawab sudah mengenai peganti Yuna ini. Pada mulanya, YUNA menginginkan Uji Rashid untuk membawakan 'Terukir di Bintang', di Anugerah Juara Lagu ke-27 (AJL 27) yang bakal berlangsung pada esok malam, Ahad 6 Januari 2013. Kami dimaklumkan Uji Rashid bakal membuat persembahan di malam AJL 27 nanti. 


Terkini, berita sensasi lagi panas memaklumkan bahawa penyanyi Aizat pula dipilih bagi mengantikan Yuna di malam AJL 27. Memang benar lagi sahih berita ini. Walau siapapun yang terpilih bagi menyanyikan lagu ciptaan Yuna sepenuhnya 'Terukir di Bintang', tetapi diharapkan 'dia', bakal membawakan lagu tersebut dengan baik. Atau apakah gabungan UJI RASHID bersama AIZAT membawakan 'Terukir Di Bintang' pada esok malam?. Jika ya, mungkin satu kejutan atau sekadar tanggapan sensasi lagi mendebarkan.

'Terukir Di Bintang', ciptaan sepenuhnya oleh Yuna khabarnya merupakan sebuah lagu yang diinpirasikan dari 'Bulan Di Tutup Awan', sebuah lagu klasik nyanyian Rokiah Wanda. Apakah lagu ini bakal dinobatkan sebagai Juara Lagu ke-27 atau Lagu Terbaik?. Sama-sama kita nantikan ANUGERAH JUARA LAGU KE-27, pada 6 Januari 2013, Ahad. 


'Bulan Ditutup Awan' by Rokiah Wanda

'Terukir di Bintang', by Yuna


p/s: mengharapkan gabungan yang baik antara Uji Rashid dan Aizat pada esok malam. atau Aizat seorang sahaja. Terpulanglah.. 

0 comments :